نظارت مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت بر خدمات بیمارستان شهید مطهری مرودشت
.
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت،
درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت، از نزدیک
بر روند خدمات رسانی در این مرکز نظارت کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری
مرودشت، دکتر «علیرضا عسکری» مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت
بهداشت در این بازدید، با همراهی دکتر «قاسم ایزدی» رییس اداره اعتباربخشی و صدور
پروانه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بخش های مختلف درمانی و
پاراکلینیکی این بیمارستان بازدید کرد.
دکتر عسکری در این بازدید ضمن بررسی فرآیندهای ارائه خدمت
به بیماران و مراجعان، عملکرد این مجموعه را مثبت توصیف کرد.
همچنین توسعه تجهیزات پزشکی و مسایل مربوط به منابع انسانی در
این بازدید، مورد بررسی قرار گرفت./101
پایان خبر
نظر دهید